Beklenen günler…

Öyle tuhaf günlerden geçiyorum. İş hayatımdaki ani gelişmeler, takdir etmeler, gammazlamalar, oyunlar, atamalar, görevden aldırmalar, saat saat yaşananlardan, ikiyüzlülükten savrulmuşum, hepsi bir yana. Gelir geçer, yenisi gelir diyorum. Yoruldum ama umurumda değil.

Asıl bambaşka bir tarafta önemli gelişmeler oluyor. Çocuğumla ilişkimde başıma gelince ne yapacağım, nasıl aşacağım dediğim zamanlar  geldi.  Şu an içinde soru işaretleri, sürprizler barındırsa da, beni ruhsal olarak çok yorsa da cevap verme süreci, iyi götürüyoruz.

Şimdiye kadar Naz’la aşmamız gereken konuları yavaş yavaş, zamana yayarak, istediğinden fazlasına cevap  vermeyerek, benim çizdiğim sınırlar içinde ama onun kontrolünde götürdük. Biberonu bırakmamız, tuvalet eğitimi, ayrı uyumak istemesi, okulla yaşadığımız sorunları aşmamız, baba konusu. Liste çok uzar.

Asıl zor konuda da böyle gidiyoruz. Bu şekilde ikimiz için de daha kolay ilerleyecek sanırım.  Son 5 aydır soruların ardı arkası kesilmiyordu. Sorularına karşılık kesinlikle yalan söylemedim. Sorduğu kadarına net ve kısa cevaplar verdim. Hepsinde güleryüzlü, doğal bir ifadem oldu. Sonu şakalaşma, gıdıklama veya şarkı uydurmalarla bitti. Herşey bizim doğalımızdı zaten. Onun da bunu bu şekilde algılaması için benden, yüz ifademden farklı bir duygu almaması gerekliydi. Gün geldi rol yaptım. Onu kreşe bırakıp yollarda derin nefesler alarak ağladım. Ufak ufak ilerleyerek açıklamamızı yapıyoruz. Her kısa açıklamadan sonra bir süre kafasında cevabı döndürüp dolaştırıyor, genelde tahmin edebildiğim bir sonraki soruya sıra geliyor.

Buraya çok detaylı yazamıyorum ama bize şans dileyin, dua edin dostlar. Zorlanmıyorum dersem yalan olur 🙂

4 thoughts on “Beklenen günler…”

  1. Bu sürecin biteceğini hiç sanmıyorum. Sistemin bize dayattıklarıyla ailemizdeki her farklılıkta bunları yaşayacağız. Hepimize kolay gelsin ve bol şans 🙂 teşekkür ederim 🙂

    1. Umarım, bazen çok kolay diyorum. Bugünlerde baba konusu çok gündemde. Nasıl evlendin, nasıldı, görmek isterdim. Biyolojik anneyi daha sindiremeden biyolojik babaya geçiş yaptık. Birkaç gündür kafası karışık gibi ve çok huzursuz.

Bir Cevap Yazın

